Search

1.2.2014

Edesmenneestä hiuskriisistä+video

Hejpodej! Oon laiskapaska siks en oo postannu ja nyt mun into on palannu!
Vanhojentanssit lähestyy ja en tiiä ootanko niitä kovinkaa innolla, kun meidän koulu on vähän hidas etenemään noissa tansseissa. Parit treenit enää jäljellä ennen tanssiaisia ja pitäs kuulema vielä pari uutta tanssia käydä läpi. Vaikkei edellisistäkään ole mitään haisua, miten ne oikeesti menee. Tanssin sitte jotai omia dääns muuveja, jos en osaa. Huomenna olis mekon lyhennys+kavenus uurastus. Tosiaan ostin mun mekon käytettynä, siks pitää ite korjailla sitä. Muuten varmaa liikkeessä ne olis tehny jotai sille mekolle. Mun mekko on tumman-sininen jollai hopee blingblingeil. Oon tosi tyytyväinen ettei mun tarvinnu ettimällä ettiä mekkoa eikä maksaa siitä 500e, vaan eka mekko jota katoin oli jo mieleinen! Emmä sitä kuitenkaa käytä ku kerran!

Käytiin Vilin kanssa Jumbossa aleissa ja kahvilla (videolta löytyy epätarkkoja esittelyjä niistä ostoksista). Ja taisin luvata videolla laittaa mun uudesta kantopussukasta kuvaa, eli en saanukkaa sitä kuvaa tallennettuu sieltä sivuilta, ni tossa on kuolleilla pikseleillä varustettu kuva kopioituna ja impericonista tilasin. En oikeesti tilannu niitä noin helvetin montaa.

                 



 Itken kohta, ku en nää tarkentaaks toi kamera vai ei ja ei tälläkertaa ilmeisesti!
Mulla oli vaihteeks hius-kriisi tässä (josta selitän videolla). Liilasta vihreeks, vihreestä valkoseks. En kehannu ottaa mitää kuvia vihertävän pääni kera, joten nyt ei ole todisteaineistoo. Kollaasissa kuitenki näkyy (ekassa kuvassa) miten suuri sävyero noihin pidennyksiin mun omilla hiuksilla oli.


Nyt onneks oon selvinny melkeen mun kriisistä, koska pää on valkee. Ongelmana vaan, että pidennykset semi kuolleet ja pitäis vanhojentansseissa tanssia vielä ne päässä.


                  
                     

8 kommenttia:

  1. Anonyymi2.2.14

    Miten saat sun hiukset noin valkoisiksi? *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaveri kampaajakoulusta jelppas ja mul on tosi paksut hiukset ni kestää vaalennusta :D!

      Poista
  2. et oo ainoo jolle on käynyt noin, itelläki oli liilat hiukset ja vaalensin ne nii nyt on mintun/vihreen väriset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paska yllätys tollanen piilo vihree :I

      Poista
  3. Anonyymi3.2.14

    miten usein sä vaalentelet sun tukkaa :D tai ylipäätään värjäät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tätä vaalentaessa on menny yli 10 vaalennusta + kampaaja jauheet, mutta emmä muuten säännöllisesti vaalenna tätä ellei juurikasvua tarvii vaalentaa. Ylipäätään värjään sillon ku siltä tuntuu (vaihdan täysin väriä). Eli ole mitään säännöllisiä värjäys rutiineja (--:!

      Poista
  4. Anonyymi18.3.14

    äääää oot ihan hullun kaunis!:) ja oon niiiiiiiiin kateellinen sun silmistä, oispa mullakin noin ruskeet! muutenkin tosi kiva blogi !

    VastaaPoista