Search

15.2.2014

Wanhat 2014

Ihanaa nyt se on ohi ja jalat kipeet!
Tanssittiin kolme esitystä, nyt perjantaina Lumolle, Korson koululle ja vanhemille. Pari kertaa tuli mokattua ja talsin mun mekon päälle koko ajan. Meinasin kyllä kaatuakki monet kerrat sen takia. Toisaalta kavereilla oli isompia ongelmia kenkien ja mekkojen kanssa. Leikeltiin jopa kaverin mekkoa lyhyemmäks koulun käytävällä, ennen vikaa esitystä :D!
No joo mulla oli tissit täynnä jotain ihoteippiä, koska tajusin ettei mekko pysynykkää päällä enää. Onneks sentää joku oli varautunu teippinsä kanssa ja pelasti mut, eikä mekko sit tippunu koko päivänä enää päältä!


Jee Jee mut kuitenki kiva kokemus, harkat oli välillä tosi uuvuttavia ja mulla meni hermot mun pariin, ku se oli ni usein myöhässä. Kuitenki kaikki ketkä aikoo mennä lukioon/on jo, suosittelen lämpimästi!











Menin aamu seiskalta kampaajalle ja en tosiaan saanu sellasta kampausta, ku oisin halunnu. Halusin niskaan semmosen hiuksista tehdyn rusetin ja loput hiuksista kiharalle. Kiharat oli ihan kivat, mut rusetti näytti joltain lörpöiltä lenksuilta ja sain kauheen alemmuuskompleksin. Tosiaan alemmassa kuvassa oon tehny ite sellasen rusetin jonka oisin halunnu. Menin kampaajalle laitattaa sellasta, koska en oikeen nää takaraivooni ja rusetin sivut on hankala saada näyttämään hyvältä ite.




6 kommenttia: