Search

4.4.2013

Stretching ears & plugs

Pentanyyli, mentanyyli, kentanyyli, aldenyyli?? Kemia kohtaamme jälleen ensikuussa uusinnassa...Kemia ei oikeen eile maistunu, enkä jaksanu lukee kauheesti. Kokeessa sit jännniä nimiä ja harakavarpaita. Kohta pitäis mennä kattomaan kavereiden tanssi ja laulu-esityksiiki vielä.

Tosiaa mun äkäset kuu-naamat tuli postissa heti tilaukse jälkeisenä päivänä. En ois ikin uskonu, et ne toimittaa ne niinki nopeesti! Yllätyksenä noi oliki kiiltävä-pintaset, vaik sivuston kuvista päätellen ois ollu matat. Ite kuitenki tyksin kovasti. Olis nii kiva jos sais korvaa vähä vie venytettyy ja sais kivoi isompii plugeja, isomilla kuvilla, mut eeei, mun korvaa repee sil menoo. Tosi moni on sanonu, et niitte venytykset on iha pyörätuolin muotosii, koska on venyttäny liian nopeesti. Mulla on myös, vaikka olin kärsivällinen ja venytin 2mm lisää aina kerra kuukaudes. Mikä lie sit sillekki tullu. Toisee korvaa mul ei kärsivällisyys riitä noi hitaasee toimintaa :--D!

Oon aikasemmi myyny mun venytys-korut kaverille, enkä halunnu ostaa uusia koruja jote päätin kysellä kavereilta oisko kellää antaa lainaks semmosia. Vili onneks suostu lainaamaa mulle sen korut. Yay !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti