Search

6.4.2013

They say its okay to walk without shoes.

Jos joku sattuu miettimään, et miks toi kahvikupinpohja näyttää tolta tossa kuvassa. Mä en tiedä. Latasin puhelimen kautta suoraan Flickriin ton kuvan ja tolta se näytti koneella D--:! Ei se mitään sovitaa, että se on TAIDETTA!! 

Kahvi kuva on peräsin eiliseltä. Vili oli saanu joululahjaks leffalippui ja ne menee ens kuussa vanhaks ni ajateltii mennä kattoo jotai leffaa Jumboo. Yllätyspyllätys vaikka oli perjantai leffoja ois pyöriny vasta klo 20 jälkee. Eikä voitu mennä niihin, koska mulla oli vielä kuvista tänään aamulla (joo lauantaina !!). Päätettiin silti lähtee Jumbossa käväsee ja mentiinki kahville.

Tää päivä mennykki näin muka kokeisiin lukien, oon oikeesti vaa lagannu ja laittanu hiuksii ilman syytä. Muilla samoja ongelmia?




14 kommenttia:

  1. Sulla on upeet hiukset! Varsinki tos ekas kuvas :))

    http://justlovethislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit miten upeet hiukset! :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8.4.13

    herranjestas kuinka ihanat noi kiharat !! :3 värjäyshimo pt.1346743 käynnisty

    VastaaPoista
  4. Voi olet ihana! Sait uuden lukijan :-)

    http://howcouldbesodrevil.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihana blogi sulla ja ihanat hiukset :)

    liityin lukijaksi ni voitko säki liittyä mun?:)


    http://life-of-marika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liityn lukijaksi vain jos itse koen blogin sellaiseksi jota oikeasti seuraan ja jaksan lueskella, käyn kuitenki kattomassa! Ja mukava kuulla (--:!!

      Poista
  6. Anonyymi9.4.13

    moikkaa! :) sori ei liity nyt yhtään postaukseen mutta sieltä demistä semmosta juttua että oot yks niistä 20'stä. ilmottele mulle kommenttina mun blogiin kun/jos oot liittyny mun blogin lukijaksi ni sama tapahtuu täältä päin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa okei kiva kiitos tiedosta (--:

      Poista
  7. Sait uuden lukijan lisää! Oot iha hirmu kaunis, minkä ikäne oot?:)

    http://a-small-externally.blogspot.fi/ <- tsekkaa kans toi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Oon 96 vuonna syntyny (--:

      Poista