Search

24.11.2013

Winter is coming

Pömpömpöm. Kone ei toimi, miks mun päässä ei huuda ääni "älä hakkaa sitä konetta" ja mä vaa rumpaloin mu koneen kylkee vaste, jos se vaikka siitä heräis! Koeviikko vaivaa, fyssa ei nappaa se o iha yhtä hepreaa. Luen niitä tekstejä päässäni rauhallisella äänellä, jotta mun aivot ees luulis mua jotenki fysikaalisesti viisaaks ja päästä läpi FY1 kurssista ekalla yrityksellä!

Äiti käväs jossai meikki messuil ja toi "pari" kynsilakkaa, luomivärei su muuta naamaa läntättävää. Kirpparillaki kävin ja ostin semmoset kangas shortsit. Meinasin et teen niihi jotai DIY hipsunvipsunyay juttui ja laitan sit vast niist kuvaa (tärkee info..)

Väänsin Vilin käteen perjantai iltana puuliimalla sanomalehden palasii (koska Vilin diplomityö). Kuulema sai sen jopa irti kädestää ja sitte peite tatskan suunnittelin kaverin infinityn päälle.

Oon kyl maailma tarinallisin ihmine näitten mun tekstie kaa (--:









6 kommenttia:

  1. Anonyymi25.11.13

    Jumaloin sun hiuksia! ♥ Ja kasvoja! Ja tyyliä! :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi25.11.13

    Wau kelle toi tatska tulee? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaverille kaverille, mut tota varmaa muutetaa jonki verra asettelun suhtee (--:

      Poista
  3. Anonyymi26.11.13

    älä nyt suutu, sanon tän vaan vinkkinä :-) oot super kaunis, mutta mun mielestä sulle ei vaan sovi toi koru nenässä :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaisella omat mielipiteensä. Oon saanu paljon positiivistakin palautetta siitä, kuitenkin myös negatiivista (:

      Poista