Search

31.5.2015

Olen nyt ylioppilas

Pahoitteluni kakut jäi kuvaamatta siinä kaikessa kiireessä ja kuohuviinin juonnissa.
Päivä alkoi sillä perinteisellä yo-juhlalla. Rehtorin puhetta kärsittiin noin 30 minuuttia, eikä siitä edes saanut mitään selvää. Muutenkin yo-juhla oli tänä vuonna entistä sekavampi, kuin ylensä. Kotiin päästyä piti viimeistellä kakut koristein ja tehdä viimehetken siivoukset.
Vieraita meillä kävi suunnilleen 15, joka oikeastaan oli just sopiva määrä, että kaikkien kanssa ehti jonkun verran jutellakkin.
Illasta lähdettiin sitten Vilin kanssa pinkkuun pyörähtämään, vaikka kaikki muut ylioppilaat taisikin olla Hotelli Vantaalla. Mua ei toisaalta Hotelli Vantaa kiinnostanut, ihan vaan koska Hotelli Vantaa. Toisaalta jonotkin oli kuulema kahden tunnin mittaset ja sisäänpääsy 20e. Kukaan ei onneks vetäny oja-kännejä tällä kertaa ja moni jopa lähti ennen pilkkua kotiin. Mekin lähdettiin Vilin ja sen kaverin kanssa jo kolmelta metsästämään taksia.. taksiinkin tosiaan monen tunnin jonot ja lopulta päädyttiin kävelemään kotiin. Matkalla Vili lainas mulle sen valtavan takin ja käytiin Rusan pitseriassa salamipitsalla.
Mulla oli lopulta loistava ilta, vaikka ensin mua ei edes olisi kiinnostanut lähteä ulos. Onneksi lähdin!












2 kommenttia:

  1. Anonyymi3.7.15

    MOI hei mistä toi valkee pitkä takki on? Oot upee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: ja se takki on sistess''istä!

      Poista