Search

24.3.2013

Dreamcatchers & full closets

Heippa vaan! Oon huomannu,että mun kaapissa on ihan järkyttävä määrä vaatteita, mitä en tarvii, tai mitä en vaan osaa yhdistää muiden vaatteiden kanssa. Ihme ja kumma päätin silti lähtee yläasteella ostettujen, löysien housujen kanssa ulos! Vaatteita ei oo koskaan liikaa, mut ongelmaks saattaa käydä vaatekaapin tila :--( Kirppareillekki jos aikoo viedä vanhat vaatteensa, joutuu maksamaan siitä myyntipöydästä jo enemmän, kun vaatteista saa yhteensä rahaa. Valtsuun olis ollu kiva mennä myymään ja vähä katella samalla ittellekki jotai uutta, mut harmi seki hyvä kirppari jyrätään maantasalle uusien hienojen kerrostalojen tieltä! :<
Ja oon innostunu noista dreamcatchereista silleen sisustuksen kannalta, et olis kivan näkönen, jos sais tommosia roikkumaan katosta. Ei mua muuten kiehdo sieppareihin liittyvät mystiikka jutut, tai tatuoinnit sun muut.

Kohta alkaa taas mulla ja varmaan monella muullaki lukioo käyvällä koeviikot :< Välillä mietin oikeesti, et miks ihmees oon menny tonne Lumoon, ku ei toi lukeminen multa oikeen taho luonnistuu. En oikeestaa keksi muuta selitystä miks oon tuolla,ku että mulla ei muuta paikkaa minne mennä. Ei oo mitää hajua vielä tulevasta ammatista, tai ees siitä mitä haluais tulevaisuudelta, ni ehkä ei oo paras vaihtoehto mennä amikseen ja myöhemmin katua sitte sitäki. Nyt kuitenki pysyn tuolla lukiossa ja yritän vaikka nukkua kirjojen päällä, et tieto imeytyy päähän, jos ei muu auta :--D!!
Kirjottelisin tänne paljo enemmän, jos olisin kotona ja jos voisin ryöstää aikaa jostai, mutta ainaku vapaa-aikaa rakkaalle läppärille irtoo, ni tuun postailemaan :--) Ulkona paistaa aurinko ja pitäkää kiva viikko!





6 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi, ja oot tosi kaunis!! :)
    http://emiliamilana.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Wou, tosi ihana tää sun blogi + sulla on iihaanat hiukset ! Jäänkin seurailemaan lukijana :)

    http://www.nuarenlikanelama.blogspot.fi/
    Käy kattomassa ja liity ihmeessä lukijaks, jos pidät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että blogi kiinnostaa ^^ ja kiitus :3

      Poista
  3. Anonyymi26.3.13

    ooh! rakastuin hiuksiis!<3 ja muutenki ihana blogi!(:

    http://wildandfuckingfree.blogspot.fi/

    VastaaPoista